Geoblog.pl    gosiazlublina    Podróże    Hiszpania i Portugalia    Przez Niemcy

Przez Niemcy

Niemcy
Niemcy, Nürnberg

Przesiadamy sie do ciezarowki - nasz przejazd przez Czechy i wiekszosc Niemiec :) Kierowca Michal to przesympatyczny czlowiek i slucha muzyki z lat 80tych (a akurat wieczorem Gosia powiedziala ze super bedzie jak zatrzyma nam sie autko z fajna muzyka) - tak wiec raj dla uszu :) Wieczorkiem na kolacje zrobil nam jajecznice (kolejne spelnione zyczenie) a jak potem wyjal winko i spytal sie ktorego chcemy sie z nim napic to juz nie wiedzialysmy co powiedziec (jak w piosence... ¨spelnione marzenia licze¨... te male tez :) . Jedziemy przez osniezone przjscie w Kudowie, przeciskamy sie przez korki w Pradze i juz jestesmy w Niemczech. Dojezdzamy wieczorkiem pod Norymberge. Rozmawia nam sie super wiec decydujemy sie tu przespac i rano ruszyc dalej z Michalem. Po super kolacji, obejrzeniu jego kolekcji monet i malych wymianach rozbijamy namiocik (tu jest juz cieplej tak z 7 stopni w nocy) i idziemy spac. Z wyspaniem sie ciezko bo gadamy sobie pol nocy :)

20.11.2008
No i ta pobudka o 4:30... Pakujemy sie spowrotem do naszej ciezarowki nucac ¨moja ciezarowka jest najlepsza na swiecie...¨ i w droge! :) No i Michal lapie nam na radyjku kolejna ciezarowke ktora jedzie do Marsylii a dalej do... Tunezji! :) Chwila zastanowienia (fantazja?) ale jako ze pewnie prom by sporawo kosztowal a na nas czekaja juz ludzie w Hiszpanii to ruszamy jednak z innym kierowca do granicy francuskiej.