Geoblog.pl    gosiazlublina    Podróże    Po słońce na Kanary - Gran Canaria i troszkę Europy :)    Ostatni wieczór na wyspie i dużo couchsurferów :)

Ostatni wieczór na wyspie i dużo couchsurferów :)

Hiszpania
Hiszpania, Las Palmas de Gran Canaria

Wracam do Madzi do domku a tam impreza :) Dziś poza mną, Yakiem i Beatką nocuje także para Włochów i para Niemców (dwójkę z nich zabrałyśmy z Madzią na stopa 2 dni wcześniej). A w dodatku przyszli ją odwiedzić znajomi ze studiów :) W końcu śpię tylko ze 3 godziny :) Pobudka o 4tej. Madzia odwozi mnie, Beatkę i parę Włochów na lotnisko. Okazuje się że choć każdy kupował bilety indywidualnie to ja lecę z Beatką tym samym samolotem, a Włosi 10 minut przed nami :) Odprawy, pakowanie avocado po kieszeniach bo bagaż podręczny wyszedł ciut za ciężki i w drogę :)

Ami
Ami - 2012-04-13 23:08
oh jaka cudowna wyprawa! rajskie krajobrazy, cudne zdjęcia, niezapomniane przygody, radośni cs'erzy i oczywiście spotkanie sióstr:) ..no i Gosia znów w drodze:)
ps. widziałaś jakieś większe skupisko jachtów motorowych? na fotkach nie dostrzegam żadnego portu