Geoblog.pl    gosiazlublina    Podróże    Nowa Zelandia, Australia i Azja pd-wsch    Ponownie w Australii :)

Ponownie w Australii :)

Australia
Australia, Sydney

Jacek odwiozl nas na lotnisko w Auckland, wsiedlismy w samolot i przylecielismy do Sydney :) Na lotnisku Bartus zjada ostatnie orzechy jako ze nie mozna wwozic orzechow (takich nie pakowanych ze sklepu, a mysmy kupili od farmera) do Australii. Wszystkie odprawy przechodz banalnie latwo - jak gosc co ma nas sprawdzac zobczyl ze zaznaczylismy ze mamy wszystko co maja sprawdzac (namiot, jedzenie, buty trekingowe itp) to tylko zmeczony przekazal nas do sprawdzenia innemu gosciowi :) Nie pytali nas prawie o nic (zwykle pytaja gdzie jedziemy, adresy, ile mamy pieniedy). I juz po chwili wsiadamy w autobus do Bondai Junction. Autobus jest stosunkowo tani (5,1$ czyli okolo 12zl - w Auckland z centrum na lotnisko trzeba zaplacic 16$ czyli okolo 32zl). Jedziemy ponad godzine i juz po chwili pukamy do drzwi Remika. Remik jest Polakiem ktory mieszka tu od lat. Rozmawiamy sobie, Remik opowida nam o wielu interesujacych rzeczach. I okazuje sie ze wspollokatorem Remika jest rowniez Polak - Daniel ktory dopiero co wyjechal z Nowej Zelandii i z ktorym Bartus mailowal w sprawie zostawienia mu ksiazek! Tak wiec poznajemy sie tutaj w Australii.

19.03.2010
Rano wybieramy sie Danielem na plaze Bondai - najslynniejsza plaza w Sydney - dla nas to zwykla plaza w miescie ale tu to jest takie slynne 'cool' miejsce :) A potem idziemy na wspaniale owocowe zakupy - tu jest znacznie wiecej owocow niz w Nowej Zelandii. Wracamy do domku i jemy sniadano. Remik przygotowuje pyszny owocowy koktail (zmiksowane rozne owoce). A potem jedziemy z Daniem do centrum. Przez ulice z wielkimi drapaczami chmur pocieramy na wybrzeze i ogladamy slynna opere i most. A potem przez ogrod botaniczny wracamy. Kolejny owocowy koktail, pozegnanie z chlopakami i pociagiem wyjezdzamy z Sydney.